יום שבת, 6 בדצמבר 2008

ביום חמישי תכננו לתת שעתיים של תרגול הכנו דפי תרגול והתכוננו לזה .
בשעה ראשונה למד יסאר ,נתן לתלמידים תרגילים על הלוח על מנת שידעו איך לפתור את התרגילים בדפים ,בשעה השניה אני היתי אצל אורטל ויסאר המשיך עם התלמידים אבל דקות ספורות ונכנסתי לכתה ותפסתי את המקום של יסאר ובזמן זה התלמידים היו עסוקים בבפתרון הדף ויסאר אמר להם שזה בוחן לכן הם עבדו בשקט ואני הסתובבתי בין התלמידים והדרכתי אותם לגבי השאלות עלמנת שידעו לפתור נכון את השאלות והיה בסדר גמור כולם ניסו לפתור והשתדלו .
היתה לי הרגשה טובה משום שאני חושב שהתלמידים מבינים את החומר והם יודעים לפתור את התרגילים .
מבחינת בעיות משמעת לא היו בעיות חוץ מאחת התלמידיות שאמרה לי חוצפן ,אותה תלמידה לקחתי אותה לאורטל דיברנו איתה והיא התנצלה לי , וחוץ מזה הכול היה בסדר.

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

אמין ערב טוב

נראה לי שהגעתם למהלך עניינים מאוזן למדי בכיתתכם. מביקור שערכתי בשבוע שעבר (השבוע לצערי לא הספקתי להגיע אליכם) נראה שהגעתם למצב של למידה יפה ומוטיבציה טובה עם התלמידים שלכם. אני גם שמח שאתם עם יד על הדופק בכל אשר נוגע למשמעת. אל תרפו. המשיכו כך ובעיות משמעת חמורות (כמו זו שציינת עכשיו) הקפידו להעביר לגורמים המתאימים (במקרה זה אורטל).
אני מזכיר לך להכנס לבלוג שלי, לקרוא את הרשומה החדשה ולבצע את המטלה הקצרה(שלוש שאלות שתשאלו את התלמידים שלכם על פי רמות החשיבה של בלום) וכן להעלות אותה לבלוג. זוהי משימה קצרה. אנא הקדש לה זמן והעלה את השאלות.

בברכה

יורם