יום שבת, 12 בספטמבר 2009

רפלקציה

יום חמישי שעבר היה נהדר מכמה סיבות, דבר ראשון השקט השורר בכיתה, התלמידים מקשיבים ויסאר מלמד וזורם עם החומר מה שגרם לאווירה לימודית יפה ומרשימה בנוסף לכך התלמידים מגלים ידע והבהנה לגבי החומר דבר שמועדד אותנו לנהנל דיון עם התלמידים כך שכול נושא שלמדנו אותו הם שאלו כול מיני שאלות לגבי החומר שנלמד כך שהיה מעניין.
בהתחלה יסאר התחיל עם החומר של לפני שבועיים הוא עשה חזרה כללית על החומר לאחר מכן נכנס להרחבה למושגים של מסה ומשקל ומה ההבדל בינים ומה ההשפעה של כוח המשיכה היו כמה שאלות מהתלמידים לגבי העניין וכאשר ראיתי שישי תלמידיות שלא מצליחות להבין את החומר הנלמד אז סיעתי ליסאר וצירתי על הלוח טבלה שבעומדה אחת יש את המשקל ובעמודה השניה יש המסה ובכול שורה הראנו לתלמידים איך עושים את ההמרה ממשקל למסה עד שהיה ברור ולאחר מכן תרגלנו עם התלמידים את העניין של ההמרות עד סוף השיעור, היתה לי הרגשה טובה ואני חושב שהיה טוב ומוצלח.

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

מן ההתרשמות שלי מן הביקור בקבוצתכם בשיעור האחרון, גם לי הייתה תחושה שהיה טוב ומוצלח. יותר מזה - היה תענוג לראות כיצה התלמידים לומדים בהנחייתכם ותחת ידכם המכוונת. ראיתי שאתם קשובים לצרכים של התלמידים, דבר חשוב מאין כמוהו. הוראת החומר באופן מדורג, כפי שאתם עושים, תוך כדי דיון ובדיקה של החומר היא חשובה ואתם עושים אותה טוב מאד.
המשך מוצלח.